Etiketter

fredag 27 december 2013

Jättefin pånyttfödd

"Vad sa du?"
Alltså, jag tog det här med Alice Miller på allvar och jag tror på att man kan fixa till det. Och så gjorde jag som Rigmor och kollade Haiti, typ. En fin barndom; återfödas och bli ren. Jag brukar aldrig bry mig om vad folk tycker och jag gör som jag tror blir bra, som det känns och sånärjagdetstårjagför är min glada melodi. Jag googlar lite och så kör jag. Det viktiga är ju att satsa och kämpa väl, eller hur? Jag försökte i alla fall, som han i Gökboet sa när han inte kunde kasta den där tunga grejen. Jag tar också i. Jag försöker och så får det duga. Man ska föda sig själv igen, liksom, göra nytt och bli jättefin människa. Ok, jag lånade en bäbis för att få rätta känslan, liksom. Fast jag vet inte...


Bild: Lotta Gustafsson
Text: Carina Svensson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar